Termeni și condiții
Tichetul de rezervare este nominal, valabil doar pentru titular. Nu este transmisibil! Valabilitatea tichetului de rezervare se pierde daca pasagerul nu se prezinta in data, locul si ora stabilite in momentul rezervarii sau prezinta date de identificare/numar de telefon invalide.
Pasagerii au obligatia de a se prezenta cu 15 minute mai devreme de ora plecarii in statia de imbarcare. Pasagerii care intarzie nu sunt asteptati si nu li se restituie contravaloarea calatoriei. Modificarea biletului de calatorie se face incepand cu ziua emiterii si pana la cel mult 24h inaite de data si ora plecarii. Solicitarile facute cu mai putin de 24h se fac doar in limita disponibilitatii.
Anularea biletului de calatorie se face cu minim 48h inainte de data si ora calatoriei. Solicitarile facute cu mai putin de 48h se fac doar in limita disponibilitatii In cazul intarzierii zborului si implicit neprezentarea in timp util la cursa rezervata, compania RBT Turistic Line reprogrameaza calatorul la urmatoarea cursa CU LOCURI DISPONIBILE. Copii cu varsta pana in 7 ani platesc tarif redus.
La eliberarea tichetului de rezervare pasagerul are obligatia de a verifica datele inscrise pe acesta, orice reclamatie ulterioara nefiind ulterior luata in considerare.
Conform ORDIN nr. 980 din 30 nov 2011 (actualizat) Operatorii de transport care efectuează operaţiuni de transport rutier contra cost au următoarele obligaţii:
– să asigure preluarea persoanelor transportate din vehiculele ramase imobilizate pe traseu, in termen de maximum 3 ore în judeţ, 5 ore în tară şi în termen de maximum 16 ore în cazul transporturilor în trafic internaţional;
– să anunţe anticipat cursele care nu pot fi executate din cauza de forţă majoră sau din alte cauze la capetele traseului şi, în limita posibilităţilor, şi pe traseu;